بعد از سالهای نوجوانی و گشتوگذار در هزارویکتوی کتابهای جورواجور بود که فهمیدم «هر کتابی ارزش خواندن ندارد». اما به خاطر آوردن صحبتی از استادی، باعث میشود گاهی کتابی بخوانم که در مرز باریکی با جملۀ بالا قرار دارد. میگفت: «مخالفخوانی کنید؛ بگذارید ذهنتان به چالش کشیده شود و هر استراتژی که در پیش میگیرید، محکم شود». و من میدانستم به پشتوانۀ همین جمله است که کتاب «با دست من گلوی کسی را بریده دستت را بگذار روی قلبم......
ما را در سایت دستت را بگذار روی قلبم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: پنجشنبه 7 ارديبهشت 1396 ساعت: 7:48